onsdag 5 januari 2011

De nya barntavlorna!

Jag har fått lite förfrågningar om det går att kombinera några av mina tavlor. Därför satte jag mig ned vid skissbordet och började fundera. Jag ville först och främst göra en tavla, som är en kombination av doptavla och namntavla. Resultatet blev slutligen, efter ett antal timmars skissande och petande framför datorn, en tavla med både barnet namn, foto och födelsedata. Jag kallar den för närvarande "Kombotavlan"

Efter detta ville jag skapa en alfabetstavla, vars design ska matcha den nya kombotavlan exakt. Efter ytterligare skissande och trixande lyckades jag även med det. Och slutligen ville jag ha ytterligare en tavla med siffror i samma design. För det vet ju alla att alla goda ting är tre, eller hur? Därför blev detta en sk "Kombo-trio".

Sagt och gjort, tre tavlor skapades, och här kommer nu resultatet:

Tanken är att man ska kunna köpa dessa tavlor var för sig, men man ska också kunna köpa dem som en trio, och då till ett lite billigare pris än om man köper dem var för sig.Dessutom kan man välja vilken figur man vill ha på tavlan, och den går sedan igen i alla tre tavlorna. Färgerna för närvarande är rosa och blå, men tanken är att jag ska utöka färgvalet lite senare. Kanske lite mer "hotta" färger som turkost och lime? Eller turkost och rött? Eller rosa och lila?

Jag har ännu inte lagt upp dem för försäljning, men ni får gärna tycka till om den nya designen. Är det något ni gillar?

Innan veckan är slut, kommer jag att lägga upp dem för försäljning, så den som väntar på något gott... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar