torsdag 5 september 2013

Nytt, gammalt och rea

Det har blivit dags för Skärmtrollet att förnya sig, få en liten makeover och ta ett stort kliv in i framtiden! Därför har jag bestämt mig för att förnya en del av de gamla tavlorna. De tavlor som fått ett nytt utseende är de populära ordtavlorna/citattavlorna "Det här hemmet går runt med hjälp av kärlek, glädje och väldigt starkt kaffe" samt "Enjoy this moment for this moment is your life". Mer om dessa tavlor kan du läsa här eller under "Ord-/citattavlor" i menyn.


 

 För att lämna plats åt en hel del nyheter, som kommer att trilla in under hösten, tar jag även bort en del gamla tavlor - närmare bestämt "Det är för oss solen går upp och lyser som guld för kärlekens skull" och "Bakom molnen är himlen alltid blå". Men innan de försvinner helt, passar jag på att rea ut dem i en dryg månad. Därför kan du nu köpa dessa två tavlor för 70 kr styck istället för 100 kr till och med den 15 oktober 2013. Därefter kommer de att försvinna. Mer info om dessa tavlor kan du läsa här eller under "Ord-/citattavlor" i menyn.

Jag har även gett menyn till höger en makeover, så att det ska vara lättare att navigera sig runt i den. Jag har även skapat en del nya rubriker som tex "Tavlor till köket" och "Övrigt barntavla". Kika gärna lite närmare på menyn och klicka runt för att bekanta dig med den nya ordningen :-)

Varmt välkommen med din beställning!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar